Några saker Ni kanske inte visste om mejj

Några Saker Ni kanske Inte Visste Om mejj;
1. Jag älskar Gymnastik
2. lakrits är det bästa jag vet :D Mums :D
3. Om nån slår mej så slår jag alltid tillbaks :(
4. Om Någon e jobbig svär jag åt den xD
5. jag svär rätt ofta!
6. jag irriterar mej på dom som inte fattar nån ting O.O
7. Jag HATAR när min dator laggar! -.-''
8.Jag läser olika msp-bloggar!
9. jag och sweetie Fjortis Är BFF IRL och har Känt varandra i 9 år!
10. Min mamma har spelat OS :D (Inget Om Mejj)
11. jag ska snart Tävla Ungdoms-SM :D
12. jag bor I Stockholm
13.Jag har bara gått på 3 sporter!
14. jag e halv-finsk
15. Jag har släkt i Finland
16. Jag dampar Ofta :D XD
17. Jag gjorde precis Illa Tummen o.O''
18. Jag Orkar Just Nu Inte Skriva Mer
Så hejjdå


♥Kommentarer♥

♥Kommentera inlägget här♥

♥Ditt namn är?♥
♥Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress♥ (♥Visas bara för oss♥)

URL/Bloggadress:

♥Kommentar♥

♥Hoppas du kommenterar mycket ;)♥
RSS 2.0